sábado, 7 de mayo de 2011

diff's life


...LET'S START...


Ja fa uns set mesos que vaig arribar a Cardiff, la capital de Wales. Aquí m'hi havia d'estar nou mesos! Ara que ja porto més de la meitat puc dir que tot ha passat massa ràpid. Els dies aquí semblen hores sempre envoltada de gent nova a qui conèixer, viatges, noves experiències... Pensava que seria difícil -sobretot després d'haver passat el Nadal amb la família i els amics- però ara miro enrere i m'adono que, tot i que a vegades he trobat a faltar moltes coses, si no hagués vingut no hauria viscut una de les experiències més importants de la meva vida que m'ha fet madurar i prendre'm la vida d'una altra manera. Segurament quan torni al juny a Barcelona em prendré la rutina d'una manera diferent, intentant viure cada segon perquè aquí, a Cardiff, és com ho he viscut tot i crec que és la millor manera d'assaborir tot allò que la vida ens ofereix.

Sé que he començat massa tard el blog i que, segurament, molta gent pot pensar que no té cap sentit fer-ho ara però ha estat precisament ara quan m'he adonat de la importància de tot allò viscut i de tot allò que està per arribar i és per això que el continuaré a Barcelona perquè avui puc dir que he començat una nova manera d'entendre la vida, ni millor ni pitjor, simplement diferent!

Carpe Diem!


La foto és de l'assemblea nacional de Wales
i té un missatge escrit en galès i anglès:
'in these stones horizons sing'

No hay comentarios:

Publicar un comentario